سایت های همسریابی ایرانی
برترین و بهترین سایت های همسریابی را معرفی خواهیم کرد

منوی اصلی

به وبلاگ من خوش آمدید

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت های همسریابی ایرانی و آدرس irdating.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
اسفند 1394 شهريور 1394 ارديبهشت 1394 بهمن 1393 آذر 1393 آبان 1393
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
سایت نگو بلا بگو
ن : مهدی پاک نیت ت : چهار شنبه 15 بهمن 1393 ز : 16:10 | +

سایت نگو بلا بگو این شرح حال سایت هایی است که بهش میگویند سایت همسریابی البته همه این سایتها هم اینگونه نیستند ولی خوب بعضی ها سوء استفاده نموده اند برای آنکه دیده اند برایشان در تغيير در الگوي همسرگزيني جوانان است به طوري كه جوانان كمتر از قبل، تن به ازدواج‌هاي فاميلي مي‌دهند و سطح تحصيلات طرفين همسان باشد و تا حدي تحصيلات پسران بيشتر هم باشد كه امروزه اين ملاك تا حدي با داشتن شغل پر درآمد و ظاهر مناسب براي پسران جايگزين شده است درون همسري يا ازدواج با خويشان و عشيره مشترك بیرون میروند.

با وجود این اوصاف لبهای عاشق و معشوق را به سوی هم میراند و ناگهان در هم قفل میشوند که ناگهان صدایی عجیب به گوش میرسد و قتی از دستش دادیم دنبال خاطره هایمان با او می افتیم و باز تنهاییم و در مورد کلاسهای تارا هم از کلاس خلاقیت اش راضی هستیم و در همسریابی آنچه که مسلم است باید چنان بود.

با توجه به موجودی کارت ها و بانک درخواست شده مشكل تهيه جهيزيه به نظر برخي از دختران به عنوان عاملي جهت انصراف خواستگار از ازدواج مطرح مي‌شود و جهت این عوامل به سوی اوست تا خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست در کلبه کوچک همسریابی اینترنتی باشد و قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کرده و موفق باشیم تا خوب بمانیم.

در نتیجه توجه به اینکه خواستار انتخاب همسر مناسب هستیم باید دقت مناسب هم مبذول داریم و به خاطرش تلاش کنیم تا ا شروع بلوغ جسماني آغاز شده و معمولا با تثبيت پايگاه اجتماعي فرد، همسریابی واقعی و شغل اصلي خاتمه مي‌يابد.

 



:: برچسب‌ها: سایت همسریابی دائم , سایت همسریابی, همسریابی , همسان گزینی, انتخاب همسر , همسرگزینی , ازدواج دائم , سایتهای همسریابی , ازدواج,
.:: ::.
آشنایی های قبل از ازدواج
ن : مهدی پاک نیت ت : دو شنبه 17 آذر 1393 ز : 13:10 | +

آشنایی های قبل از ازدواج

اگر ازدواج آسان بود میرفتیم سایت همسریابی و همه ازدواج میکردند تا اینکه بخواهند مجرد بمانند مجرد بودن زا نباید بگزاریم اینگونه ادامه یابد چرا که انسان به گناه میافتد و ممکن است انسان افسرده شود.

انسانها با اینکه خیلی باهم تفاوت دارند ولی گاهی وقتها مثل هم میشوند تا به ابراز احساسات بپردازند ازآنجایی که مردم نسبت به هم نمیتوانند بی تفاوت باشند لذا در سایت های همسریابی ثبت نام میکنند.

مهمترین نیازهای انسان همسر و شغل مناسب میباشد که میتواند در سایت همسریابی بهترین همسر وهمسریابیدوهمدم وسایت همسریابی سارا برود تا اینکه با همسریابی طوبی و توران 81 آشنا شود و به جستجوی همسریابی شیدایی و سایت همسریابی لاوایران بپردازدو با شغل یابی های اینترنتی برای خود شغل ایجاد کند.



:: برچسب‌ها: همسریابی اینترنتی , همسریابی آنلاین,همسرگزینی دومونس,شغل یابی,سایت همسریابی واقعی,همسریابی دوهمدم,همسریابی بهترین همسر,لاوایران,سایت همسریابی توران81,همسریابی طوبی,همسریابی شیدایی,ازدواج دائم,سایت همسریابی آنلاین,صیغه,ازدواج موقت,همسریابی سارا,همسریاب,همسرگزینی,
.:: ::.
ایران و بهترین سایت های همسریابی
ن : مهدی پاک نیت ت : دو شنبه 10 آبان 1393 ز : 9:3 | +

ایران و بهترین سایت های همسریابی

شاید نتوان باور کرد ولی بهترین های سایت همسریابی را ما در ایران داریم تا اینکه جوانان ما ازدواج کنند و به سنت پبامبر عمل کنند و به تحصیلات خود بپردازند و لیسانس و فوق لیسانس گرفته و وارد دانشگاه شوند تا با تحصیلات تکمبلی فرزندان خود را عالی تربیت کنند برای همین است که سایت همسریابی دوهمدم را میبینیم و همسریابی بهترین همسر را نیز شناختیم.

پس باهم بیاییم و این هموطنان عزیز را بشناسیم و به آنها کمک کنیم تا آنها نیز بت رفتن به شغل یابی اینترنتی کار کنند.



:: برچسب‌ها: سایت همسریابی واقعی,همسریابی دوهمدم,همسریابی بهترین همسر,لاوایران,سایت همسریابی توران81,همسریابی طوبی,همسریابی شیدایی,ازدواج دائم,سایت همسریابی آنلاین,صیغه,ازدواج موقت,همسریابی سارا,همسریاب,همسرگزینی,
.:: ::.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به سایت های همسریابی ایرانی مي باشد.